Новини Бізнес-школи
Львівський інститут менеджменту поцікавився думкою слухачів МВА-програми щодо навчання за спеціальністю Менеджмент «Бізнес- адміністрування». На нашу думку, цікавою є відповідь, на поставлені запитання, одного із слухачів програми МВА Станіслава Онищука: 1. Чому МБА-програми підходять сучасному бізнесмену? Саме Вам? Зі свого досвіду знаю, що керувати підприємством (незалежно від його розміру) в 2017 році – це працювати в умовах мегаконкуренції. Конкуренції з фірмами зі свого міста, з фірмами в Україні, з фірмами в Китаї чи Європі. Бо сучасні технології зв’язку і поштових відправлень зробили світ меншим і зменшили ймовірність хоч якийсь час працювати, не відчуваючи тиску конкуренції. Зі свого досвіду знаю, що ситуація на ринку постійно змінюється – і Ваші сьогоднішні переваги не означають переваг завтрашніх. Як приклад, купівля дорогого обладнання – дає дуже короткострокову перевагу, бо інші рано чи пізно теж таке куплять. Висококласні залучені спеціалісти – це добре, але я знаю багато випадків, коли спеціалістів переманюють інші фірми на кращі умови. І єдине, що насправді важко скопіювати, і те, що точно завжди буде Вашим – це Ваші знання і вміння. І це – найцінніша конкурентна перевага. Це – найважливіша унікальна торгова пропозиція. Це – Ваш інтелект і Ваші знання. Якщо говорити про управління – то унікальність Вашого підприємства – саме у Вашому вмінні ним керувати і у знанні законів менеджменту. Думаю, Ви погодитеся з тим, що у 2017 році світ настільки швидко змінюється, що не встигаєш реагувати на його зміни. Зміна законів, зміни технологій зв’язку та ін. змушує на опрацьовувати величезні об’єми інформації, щоб залишатися «в тренді», щоб розуміти, яким є сьогодні, а відтак знати, що робити завтра. А для того, щоб розуміти зміст того, що відбувається – потрібна база. Ця база – це: - основи економіки, як знання про розвиток ринків; - теорія менеджменту, як знання про людські взаємини; - бухгалтерський облік, як знання про мову бізнесу; - маркетинг, як знання про те, яким має бути товар, ціна, реклама і продаж; - господарське право, як знання про те, як себе захищати. Це – не всі дисципліни, але вони дають Вам відчуття фундаменту. Відчуття землі під ногами. Маючи цю базу, Ви маєте на що опертися, коли потрібно робити вибір. Думаю, Ви погодитеся, що якщо Ви – керівник, то ситуації, в яких треба робити вибір – у Вас є щодня. Моє бачення МБА-програми в ЛІМі – це описана вище база знань. 2. Які мотиви Вашого навчання на МБА-програмі? Початок 2017 р. Підприємству, яким я керую виповнилося більше 10-ти років. Два з половиною роки тому я започаткував другий вид діяльності – і ця нова діяльність виявилася настільки складною, що всі ці 2,5 роки я всі сили вкладав в те, щоб розвинути цей новий бізнес і зробити його хоча б трохи прибутковим. Закінчилося все тим, що на початку 2017 року я і обидва мої підприємства виявилися повними банкрутами. І мало того, що по обидвох підприємствах видатки перевищували доходи, так ще й сума грошей, яку я був винен своїм кредиторам, перевищувала вартість всього, що я міг продати, щоб вийти «сухим з води». В такому становищі хочеш-не- хочеш – розумієш, що треба щось змінювати. Як сказано «Коли вже не можеш бігти швидше – пробуй бігти розумніше». Не маючи іншого виходу, ніж як починати все спочатку, я як ніколи до того відчув нестачу знань. Знань про те, як рятувати становище: як скорочувати витрати і як збільшувати доходи? Як рекламуватися? Яких людей брати на роботу (особливо тоді, коли бракує грошей на зарплату)? Як правильно ставити завдання і як контролювати виконання? Пройшло 11 місяців від того часу. Зараз жодне з моїх підприємств не має боргів. І навіть розуміючи, що поки я витягував свої фірми з боргів, мої конкуренти дуже сильно пішли вперед – я дякую долі за ті уроки, які я пройшов за цей час. Я зрозумів важливість знань. Бо, маючи їх – Ви можете залучити всі ті ресурси, які Вам потрібні. Після двох сесій МБА-програми в ЛІМі я зробив 5 висновків: 1) Я не розчарувався. Викладачі є спеціалістами в своїх галузях. В кожного зі студентів є можливість задати запитання і отримати конкретні відповіді. Бібліотека має багато сучасної літератури. 2) Якщо Ви хочете отримати реальні знання – крім відвідування занять Вам треба багато вчитися самостійно. Особисто я присвячую цьому близько 2-х годин щодня. І, чесно кажучи, цього часу замало, щоб повністю вивчити чи зрозуміти предмет від початку його вивчення – до іспиту. 3) Самі знання без практики – варті дуже мало. Під час занять я почав бачити помилки в роботі своїх підприємств. Наприклад, як вийти із системи і подивитись на неї збоку. Так от, коли Ви після сесії повертаєтесь до себе на підприємство і починаєте ці недоліки усувати – отоді Ви насправді вчитеся. І тоді на наступній сесії у Вас є що запитати Ваших викладачів і колег по навчанню. 4) Навчання на МБА розширило мій світогляд. 5) Я збагатився знайомствами з цікавими людьми – моїми одногрупниками, викладачами та працівниками ЛІМу. 3. Розкажіть про Ваш бізнес чи роботу на фірмі (досвід чи успіхи). Я керую двома підприємствами: 1) офіс з продажу косметики «БРАСС» - ми продаємо професійну косметику оптом та в роздріб (www.brassshop.if.ua). 2) Клініка косметології, дерматології та хірургії «БРАСС. Здорова шкіра» (brass.if.ua). Найцінніший досвід – за 10 років бізнесу в Україні: я зрозумів, що будь-яку бурю можна вистояти, якщо не опускати рук. Мої успіхи – це: - моя донька; - моя сім’я; - те, що я вже довгий час займаюся справою, яка приносить мені задоволення.
Конференція «Франчайзинг – за і проти»
Федерація розвитку франчайзингу України та Львівський інститут менеджменту з радістю запрошують Вас взяти участь у конференції «Франчайзинг – за і проти», яка відбудеться 27 жовтня 2011 року м. Львів
Місце проведення конференції: Львівський інститут менеджменту (79015, м. Львів, вул. Ліська 16)
Під час конференції Ви отримаєте відповіді на наступні запитання:
Чи дає франчайзинг вигоду, яка рекламується?
Як часто «прогорають» франчайзингові бізнеси?
Як розвинути власний бізнес через франчайзинг?
Як правильно заробляти на франчайзингу?
Як вигідно отримати стартовий капітал?
Скільки усього франшиз у світі? Як обрати свою франшизу?
Які типові помилки франчизі та франчизерів?
Практичний тренінг одного з найуспішніших PR-спеціалістів України, директора комунікаційного агентства FRESH-PR Ореста Вачкова на тему: «Практичні аспекти публічних комунікацій, техніки спілкування з мас-медіа та інструменти активних продажів"
Запрошуємо керівників компаній, приватних підприємців, топ-менеджерів та усіх зацікавлених навчитись ефективно здійснювати зовнішні комунікації, спілкуватися з журналістами, доносити новини та події компанії до цільової аудиторії, відвідавши тренінг успішного журналіста та спеціаліста в сфері публічних комунікацій Ореста Вачкова на тему: «Практичні аспекти публічних комунікацій, техніки спілкування з мас-медіа та інструменти активних продажів для Вашої компанії», який відбудеться 6-7 вересня 2011 року з 10:00 до 19:00 в конференц-залі Готель-резорту «Озерний край». Унікальність тренінгу полягає не тільки у наповненні продукту, але і у нетрадиційному для українського ринку розподілі частин – до персональної роботи автор приступає лише після проведення детального дослідження особливостей характеру, вмінь та досвіду учасників.
Практичний тренінг одного з найуспішніших маркетинг-директорів України Дениса Сільченка на тему: «Вступ до практичного брендингу, як інструменту стратегічного управління»
Запрошуємо керівників компаній, приватних підприємців та топ-менеджерів у сфері маркетингу навчитись ефективно здійснювати стратегічне планування і економічно вигідно визначати роль брендингу Вашого бізнесу, відвідавши тренінг провідного маркетолога та спеціаліста з брендингу Дениса Сільченка на тему: «Вступ до практичного брендингу, як інструменту стратегічного управління», який відбудеться 25 вересня 2011 року з 10:00 до 18:00 в Бізнес-школі ЛІМу. Цей захід вже вкотре розкриє учасникам особливості розвитку брендингу в Україні та його визначальну роль в сучасному бізнесі. Автор зупиниться на деталізації інструментів практичного брендингу та запропонує практичний формат маркетингового планування перевіреного досвідом і часом.
Майстер-клас: Маніпулятивні методи у менеджменті
Якщо Ви бажаєте навчитися використовувати маніпулятивні методи управління для досягнення поставлених цілей та протидіяти небажаним спробам маніпулювання, тоді запрошуємо Вас прийняти участь у майстер-класі провідного лектора бізнес-школи та партнера з консалтингу групи компаній Nexia DK Костянтина Редченка на тему "Маніпулятивні методи у менеджменті: використовуй та захищайся!", який відбудеться 16-17 червня 2011 р. з 18:30 до 21:30, за адресою вул. Ліська, 16.
Майстер-клас: PR — система управління інформацією
20-21 травня у Бізнесі-школі Львівського інституту менеджменту відбудеться майстер-клас директора PR-агентства Starget (Київ) Володимира Дегтярьова на тему "PR — система управління інформацією" .
На майстер-класі розглядатимуться питання створення репутації та ефективного прес-офісу в компанії, планування PR-стратегії та оцінка ефективності PR. Також тренер поділиться практичними навиками щодо роботи із засобами масової інформації, створення антикризових комунікацій та онлайн-репутації компанії і особистості.