Настає час, коли ти вже не можеш бігти швидше, тоді ти повинен бігти розумніше
Гарісон Оуен

Маркетинг-Модуль МВА за участю провідного київського спеціаліста у сфері стратегічного маркетингу Михайла Крікунова

18 Лютий'10

А також за участю таких провідних львівських спеціалістів як Ігора Яницького Андрія Янчука, та Віктора Морозова, учасники зможуть засвоїти основні принципи застосування стратегічного маркетингу шляхом розробки функціональних стратегій та бізнес-моделей, а також отримати практичний досвід ефективного управління маркетингом для підвищення ефективності діяльності підприємства.

Згідно програми Flex MBА пропонуємо Вам долучитися до даних модулів. Про своє бажання просимо повідомити адміністрацію Бізнес-школи до 17.00 5 березня 2010 року.

Основні завдання модулю:
1. Висвітлення низки маркетингових стратегій на прикладі підприємств слухачів модулю.
2. Формування та аналіз маркетингових стратегій, плану та контролю.
3. Виявлення макрофакторів, що визначають стратегію: можливості і загрози зовнішнього середовища.
4. Вибір методик та аспектів оцінки внутрішнього середовища компанії, опис концепції ключових компетенцій.
5. Розробка та ефективне управління трендом та нове життя старого бренду.
6. Визначення поняття «новий товар» та розгляд основних причин невдач введення нового товару на ринок.

За результатами роботи на модулі Ви зможете:
• розробляти успішну маркетингову стратегію Вашого підприємства або ж вдосконалити вже існуючу;
• здійснювати фаховий аналіз функціональних маркетингових стратегій;
• застосовувати на практиці основні методики та ключові аспекти оцінки внутрішнього середовища компанії на базі концепції ключових маркетингових компетенцій;
• ефективно управляти брендом;
• здійснювати планування, організацію та контроль у процесі розробки окремих складових комплексу маркетингу.

Партнери:

Французские Альпы Каучсерфинг