Настає час, коли ти вже не можеш бігти швидше, тоді ти повинен бігти розумніше
Гарісон Оуен

«Лідерство в контексті стратегічного брендингу»


Інтерактивний майстер-клас від Дениса Сільченко


«Лідерство в контексті стратегічного брендингу»

 

Денис Сільченко - радник генерального директора Данон-Україна з розвитку стратегії, автор проекту "Добрий ранок"( http://mmr.net.ua/news/id/25118/ ). За результатами журналу Media Marketing Review (березень 2011 р.) входить в число 15-ти найбільш успішних і затребуваних маркетинг-директорів України.  

2009-2011 рр. - директор з маркетингу «Керуюча компанія «ТЕРРА ФУД». Розробка стратегії холдингу, робота з ТМ «Premialle», «Біла Лінія», «МілкЛайф», «Тульчинка», «Вапнярка», «Тульчин-м'ясо». Розробка проекту по органічних продуктах. Збільшення показників прибутковості «ТЕРРА ФУД» в усіх напрямках на 40-60%.

2005-2007 рр. - директор з маркетингу Компанії «Союз-Віктан». ТМ: «Медов», «Лонгер», «СВ».

2000-2005 рр. - директор з маркетингу компанії «Вітмарк-Україна», «Одеський консервний завод дитячого харчування.» Створення і розвиток департаменту маркетингу. Створення та вивід на ринок ТМ «Сік в Білому пакеті». Ребілдінг ТМ «Джаффа», створення і просування ТМ «Джаффа Голд», «JuicyDrink»,, «Soletto», «Sokovita», «Наш сік», «Sokko».  

Дата проведення: 20 квітня 2013 року (з 10:00 до 19:15)

Місце проведення: Львівський інститут менеджменту м. Львів, вул. Ліська, 16, ауд. 305 

Детальна інформація:   067 374 88 17;

                                          050 430 67 84; 

                                          (032)  241-90-48


Контактна особа:
Мар’яна Бас


Партнери:

Французские Альпы Каучсерфинг