«Лідерство в контексті стратегічного брендингу»
Інтерактивний майстер-клас від Дениса
Сільченко
«Лідерство в контексті стратегічного брендингу»
Денис Сільченко -
радник генерального директора Данон-Україна з розвитку стратегії, автор проекту
"Добрий ранок"( http://mmr.net.ua/news/id/25118/ ). За результатами журналу Media Marketing Review
(березень 2011 р.) входить в число 15-ти найбільш успішних і затребуваних
маркетинг-директорів України.
2009-2011 рр. - директор з маркетингу «Керуюча компанія «ТЕРРА ФУД». Розробка стратегії холдингу, робота з ТМ «Premialle», «Біла Лінія», «МілкЛайф», «Тульчинка», «Вапнярка», «Тульчин-м'ясо». Розробка проекту по органічних продуктах. Збільшення показників прибутковості «ТЕРРА ФУД» в усіх напрямках на 40-60%.
2005-2007 рр. - директор з маркетингу Компанії «Союз-Віктан». ТМ: «Медов», «Лонгер», «СВ».
2000-2005 рр. - директор з маркетингу компанії «Вітмарк-Україна», «Одеський консервний завод дитячого харчування.» Створення і розвиток департаменту маркетингу. Створення та вивід на ринок ТМ «Сік в Білому пакеті». Ребілдінг ТМ «Джаффа», створення і просування ТМ «Джаффа Голд», «JuicyDrink»,, «Soletto», «Sokovita», «Наш сік», «Sokko».
Дата проведення: 20 квітня 2013 року (з 10:00 до 19:15)
Місце проведення: Львівський інститут менеджменту м. Львів, вул. Ліська, 16, ауд. 305
Детальна інформація: 067 374 88 17;
050 430 67 84;
(032) 241-90-48
Контактна
особа:
Мар’яна Бас