Настає час, коли ти вже не можеш бігти швидше, тоді ти повинен бігти розумніше
Гарісон Оуен

Запрошуємо керівників компаній, приватних підприємців та топ-менеджерів у сфері маркетингу навчитись ефективно здійснювати стратегічне планування і економічно вигідно визначати роль брендингу Вашого бізнесу, відвідавши тренінг провідного маркетолога та спеціаліста з брендингу Дениса Сільченка на тему: «Вступ до практичного брендингу, як інструменту стратегічного управління», який відбудеться 25 вересня 2011 року з 10:00 до 18:00 в Бізнес-школі ЛІМу. Цей захід вже вкотре розкриє учасникам особливості розвитку брендингу в Україні та його визначальну роль в сучасному бізнесі. Автор зупиниться на деталізації інструментів практичного брендингу та запропонує практичний формат маркетингового планування перевіреного досвідом і часом.

Денис Сільченко - керуючий партнер компанії «Птаха». За результатами журналу Media Marketing Review (березень 2011 р.) входить в число 15-ти найбільш успішних  маркетинг директорів України.
2009-2011 рр. - директор з маркетингу «Керуюча компанія «ТЕРРА ФУД». Розробка стратегії холдингу, робота з торговими марками Premialle, Біла Лінія, МілкЛайф, Тульчинка, Вапнярка, Тульчин-м'ясо. Розробка проекту по органічних продуктах. Збільшення показників прибутковості ТЕРРА ФУД в усіх напрямках на 40-60%.
2005-2007 рр. - директор з маркетингу Компанії Союз-Віктан. Торгові Марки: Медов, Лонгер, СВ.
2000-2005 рр. - директор з маркетингу компанії Вітмарк-Україна, Одеський консервний завод дитячого харчування. Створення і розвиток департаменту з маркетингу. Створення та вивід на ринок торгової марки «Сік в Білому пакеті». Ребілдінг тм Джаффа, створення і просування тм «Джаффа Голд», «Соковиті пити», «Soletto», «Sokovita», «Наш сік», «Sokko».

Програма майстер-класу:

Частина 1. Основні положення Практичного брендингу.

- Стратегічне планування і роль брендингу. Жаргон маркетерів і проста суть брендингових понять.
- Важливість брендингу для різних товарних категорій. Брендінг та маркетингові бізнес-процеси в сучасній компанії (бачення міжнародних аудиторів).

Частина 2. Сучасні інструменти Практичного брендингу.

- Аналіз: набір сучасних дослідницьких інструментів; Споживчий, ринковий і соціальний контексти і Ваше позиціонування.
- Планування: звідки беруться цілі.
- Впровадження: бренд-морфінг; інтегровані комунікації; комунікаційні платформи.
- Практичний формат маркетингового планування.


Програма побудована на розгляді теоретичних аспектів на прикладах сучасних бізнес-кейсів.
Учасники мають право запропонувати проаналізувати свою конкретну ситуацію.

Партнери:

Французские Альпы Каучсерфинг