Запрошуємо керівників
компаній, приватних підприємців та топ-менеджерів у сфері маркетингу навчитись
ефективно здійснювати стратегічне планування і економічно вигідно визначати
роль брендингу Вашого бізнесу, відвідавши тренінг провідного маркетолога та
спеціаліста з брендингу Дениса Сільченка на тему: «Вступ до практичного брендингу, як інструменту
стратегічного управління», який відбудеться 25 вересня 2011 року
з 10:00 до 18:00 в Бізнес-школі ЛІМу. Цей захід вже вкотре розкриє
учасникам особливості розвитку брендингу в Україні та його визначальну роль в
сучасному бізнесі. Автор зупиниться на деталізації інструментів практичного
брендингу та запропонує практичний формат маркетингового планування
перевіреного досвідом і часом.
Денис Сільченко - керуючий партнер компанії
«Птаха». За результатами журналу Media Marketing Review (березень 2011 р.)
входить в число 15-ти найбільш успішних маркетинг директорів
України.
2009-2011 рр. - директор з маркетингу
«Керуюча компанія «ТЕРРА ФУД». Розробка стратегії холдингу, робота з торговими
марками Premialle, Біла Лінія, МілкЛайф, Тульчинка, Вапнярка, Тульчин-м'ясо.
Розробка проекту по органічних продуктах. Збільшення показників прибутковості
ТЕРРА ФУД в усіх напрямках на 40-60%.
2005-2007 рр. - директор з
маркетингу Компанії Союз-Віктан. Торгові Марки: Медов, Лонгер, СВ.
2000-2005
рр. - директор з маркетингу компанії Вітмарк-Україна, Одеський консервний
завод дитячого харчування. Створення і розвиток департаменту з маркетингу.
Створення та вивід на ринок торгової марки «Сік в Білому пакеті». Ребілдінг тм
Джаффа, створення і просування тм «Джаффа Голд», «Соковиті пити», «Soletto»,
«Sokovita», «Наш сік», «Sokko».
Програма
майстер-класу:
Частина
1.
Основні
положення
Практичного брендингу.
- Стратегічне планування
і роль брендингу. Жаргон маркетерів і проста суть брендингових понять.
- Важливість брендингу для різних товарних категорій. Брендінг та
маркетингові бізнес-процеси в сучасній
компанії (бачення
міжнародних
аудиторів).
Частина
2.
Сучасні
інструменти Практичного брендингу.
- Аналіз: набір
сучасних
дослідницьких
інструментів;
Споживчий, ринковий і соціальний
контексти
і Ваше позиціонування.
- Планування: звідки беруться
цілі.
- Впровадження: бренд-морфінг; інтегровані
комунікації; комунікаційні
платформи.
- Практичний формат
маркетингового
планування.
Програма
побудована
на
розгляді
теоретичних
аспектів
на прикладах сучасних
бізнес-кейсів.
Учасники
мають право
запропонувати
проаналізувати
свою
конкретну
ситуацію.